معرفی انواع ویزا و روش های مهاجرتی به قبرس شمالی

معرفی انواع ویزا و روش های مهاجرتی به قبرس شمالی

 مقدمه

 همانطور که می دانید روش های زیادی برای مهاجرت به هر کشوری وجود دارد. از جمله مهم ترین روش های مهاجرتی به قبرس شمالی می توان به اخذ ویزای سرمایه گذاری، اخذ ویزای کاری و روش تحصیلی اشاره کرد که در ادامه این نوشتار به بررسی آنها می پردازیم.

 

معرفی روش های مهاجرتی به قبرس شمالی  

مهاجرت به قبرس شمالی با روش تحصیلی: این کشور دانشگاه های زیادی دارد که هر ساله پذیرای دانشجویان بین المللی بسیاری از کشورهای دیگر است. تحصیل در اکثر رشته ها و دانشگاه های این کشور، به زبان انگلیسی می باشد و نیازی به گرفتن ویزای تحصیلی نیست. در خیلی از دانشگاه های این کشور، امکان گرفتن بورسیه تحصیلی هم وجود دارد. همچنین دانشجویان می توانند در طول هفته 20 ساعت کار کنند.

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار: در صورتی که پیشنهاد کاری از یک کارفرما داشته باشید، می توانید از این روش استفاده کنید. این روش در مقایسه با روش تحصیلی سخت تر خواهد بود. به این صورت که شخص متقاضی باید سطح زبان مناسبی داشته باشد و لازم است برای گرفتن ویزای کاری اقدام کند.

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک: سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در قبرس شمالی به دو صورت امکان دارد: دسته 6.2 که حداقل میزان سرمایه 300 هزار یورو می باشد و دسته F که با 100 هزار یورو می توان اقدام به خرید ملک در این کشور کرد. مسئله ای که باید به یاد داشته باشید این است که اگر اقامت قبرس شمالی را از طریق خرید ملک به دست آورید، نمی توانید در این کشور کار کنید.

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری: برای گرفتن اقامت قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری، باید مبلغ 30 هزار یورو را به مدت 3 سال در حساب بانکی خود نگه دارید. فرد سرمایه گذار در این روش می تواند برای فرزندان زیر 18 سال خود هم اقامت بگیرد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *