اپلیکیشن های ضروری برای استفاده در قبرس شمالی

اپلیکیشن های ضروری برای استفاده در قبرس شمالی

مقدمه

امروزه اپلیکیشن ها نقش مهمی را در زندگی افراد ایفا می کنند. در واقع برای اکثر نیازهای افراد، اپلیکیشن هایی طراحی شده است. در صورتی که قصد سفر یا مهاجرت به قبرس شمالی را دارید یا ساکن این کشور هستید، بهتر است با برخی اپلیکیشن ها در این کشور آشنا شوید. در ادامه این نوشتار به بررسی برخی از اپلیکیشن های ضروری قبرس شمالی می پردازیم.

اپلیکیشن های ضروری در قبرس شمالی

اپلیکیشن های ضروری مورد نیاز در قبرس شمالی

Kktc eczane: با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی، می توانید با روشن کردن لوکیشن تلفن همراه خود داروخانه های نزدیک به خود و حتی داروخانه های شبانه روزی را پیدا کنید.

101 evler: این اپلیکیشن یکی دیگر از اپلیکیشن های ضروری در کشور قبرس شمالی محسوب می شود. با استفاده از آن، می توانید با قیمت های اجاره و خرید ملک در شهر های مختلف قبرس شمالی آشنا شوید.

CIU Mobile: یکی از اپلیکیشن های ضروری برای دانشجویان دانشگاه CIU این برنامه است. با استفاده از آن می توانید اطلاعات مختلفی از قبیل اخبار و اطلاعات مربوط به دانشگاه، دفترچه تلفن، خدمات دانشجویان، برنامه اتوبوس و موارد مفید دیگری را به دست بیاورید.

Feed me: این اپلیکیشن که یکی دیگر از اپلیکیشن های ضروری در قبرس شمالی محسوب می شود، مشابه اسنپ فود می باشد و با استفاده از آن می توانید رستوران ها و فست فود های مختلف را شناسایی کنید و

به صورت آنلاین، غذا سفارش دهید.

Is kibris: این اپلیکیشن از اپلیکیشن های ضروری است که برای پیدا کردن کار مورد استفاده قرار می گیرد و در آن می توانید برای خود اکانت کاربری درست کرده و همچنین جدیدترین آگهی های استخدام را ببینید. BAKAY MARKET: با استفاده از این اپلیکیشن می توانید از سوپر مارکت های شهر فاماگوستا خرید کنید. دقت داشته باشید که این برنامه مختص شهر فاماگوستا می باشد و در دیگر شهر های قبرس شمالی قابل استفاده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *