آداب معاشرت در قبرس شمالی

آداب معاشرت در قبرس شمالی

مقدمه

جمهوری قبرس شمالی کشوری کوچک در جنوب ترکیه است که فرهنگی بسیار غنی دارد. با اینکه این کشور به دلیل موقعیت استراتژیک خوبی که دارد، در طول تاریخ مورد حمله کشورهای بسیاری واقع شده، همچنان فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود را حفظ کرده است. در صورتی که قصد مهاجرت یا سفر به این کشور را دارید، لازم است با آداب معاشرت در قبرس شمالی آشنا شوید. همانطور که می دانید هرکشوری آداب و رسوم و فرهنگ خاص خود را دارد و در صورتی که آنها را رعایت نکنید، ممکن است دچار مشکل شوید.

آداب معاشرت در قبرس شمالی چگونه است؟

در صورتی که کسی شما را به یک فنجان قهوه، چای یا نوشیدنی دیگری دعوت کرد، نباید این دعوت را رد کنید. مردم این کشور در زمان دیدار با یکدیگر بسیار متواض

ال*ع هستند و با هم دست می دهند. پس لازم است که این نکته را هم در زمان دیدار با مردم در نظر داشته باشید. درواقع تواضع، رکن اساسی در فرهنگ این کشور محسوب می شود. مردم جمهوری قبرس شمالی اغلب لباس های غیر رسمی به تن دارند و تنها در مهمانی ها و ملاقات های کاری و تجاری از لباس های رسمی استفاده می کنند. مردم قبرس شمالی به برگذاری مهمانی ها علاقه زیادی دارند. در صورتی که به منزل کسی وارد می شوید، باید حتما کفش های خود را قبل از ورود به منزل بیرون بیاورید. رعایت کردن این نکته در قبرس شمالی بسیار با اهمیت است. دلیل این امر آن است که اغلب مردم این کشور روی قالی می نشینند و اگر با کفش به خانه کسی وارد شوید، محیط آن خانه را کثیف خواهید کرد. برای ورود به هر کدام از مهمانی هایی که در کشور قبرس شمالی برگذار می شود، لازم است پوشش خاصی داشته باشید. پس بهتر است قبل از ورود به هر مهمانی، اطلاعات کافی درمورد نحوه پوشش در آن به دست بیاورید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *